loading...
خط ـ ـ خط ـ ـی های عاشقانه
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط marzieh در تاریخ 1392/07/11 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

خاطراتم را فقط برای خدا تعریف می کنمشکلک

این نظر توسط marzieh در تاریخ 1392/07/05 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

مینویسم دوستت دارم و سه نقطه....
ینی اینکه این نوشته تا ابد امتداد خواهد داشت
شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/06/30 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

گاهی دلگیر میشوی ...
میخوای هوار بکشی...
اما دلت التماس میکند...
التماس میکند تا سکوت کنی
تا عاشقش بمانی....
ناراحتش نکنی...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا "من" مینویسمــ اینجا "من" مینویسمــ خودمــ را ؛ لحظهـ هایمــ را ؛ عصبانیتمــ را ؛ دلتنگیـــ هآیمــ را... غرغرهایمــ را گلهـ هایی که هیچگاه به زبان آورده نمیشوند مدامــ نوِشتهـ میشوند چیزهایی که روزی آزارمــ میداده ؛ خُودمــ را ؛ تو را ؛ احساسی که بین ما بود را ؛ همه را !!! توی آشفتهـ ترین لحظات هَمــ مرا ببینی ظاهرمــ آرامــ است اما اینجا کلمهـ هایمــ فریاد است ؛ اینجا مال من است ؛ مال خودمــ هر جور دلمــ بخواهد توش مینویسمــ آراممــ کند وقتی صدا کمــ می آورمــ وقتی دَردمــ میگیرد وقتی بغض میکنمــ ؛ وقتی حتی تو صدای گریه هایمـ را نمی شونی... هرکس دلش گرِفتهـ است از اینجا برود اینجا اتاق خاطرات ترک خورده " من " است ... !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 924